Feedback

Administratívny pracovník

24. januára 2023

Pridajte sa k nám

Do nášho tímu hľadáme človeka, ktorý má rád administratívne úkony a komunikáciu, pravidlá a ich dodržiavanie, nebojí sa vyjednávania, je pohotový v zvládaní protiargumentov a rôznych výziev. Samozrejmosťou je, že musí mať obchodného ducha.  
Naša spoločnosť so stabilným zázemím je na slovenskom trhu už 17 rokov. Monitorujeme verejné zákazky a našimi klientami sú firmy z rôznych odvetví. 

Čo Vás čaká ?
  • Evidencia a triedenie prijatých emailov, pošty
  • Fakturácia – vystavovanie faktúr
  • Neuhradené faktúry – telefonická a emailová komunikácia s klientami
  • Spracovanie podkladov pre účtovníctvo
  • Záväzky – evidencia v účtovnom systéme
  • Zapisovanie úhrad do účtovného systému a do CRM
     

Aké znalosti a zručnosti by ste mali mať:

  • vysoká úroveň telefonovania
  • výborné komunikačné schopnosti
  • príjemné vystupovanie
  • schopnosť samostatne pracovať no zároveň byť tímovým hráčom
  • skúsenosti s predajom
  • užívateľské ovládanie PC
  • skúsenosť s fakturáciou a vymáhaním pohľadávok
 
Zamestnanecké výhody, benefity
  • zaujímavé, dynamické a na komunikáciu náročné pracovné prostredie
  • dobré platové ohodnotenie
  • práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • práca polovičný úväzok /v prípade záujmu vieme kombinovať s inými činnosťami a pokryť úväzok celý/
V prípade záujmu posielajte svoje CV na michaela.uhlikova@tender.sk.
 

Tender.sk ako súčasť Tender Service Group je hrdý na medzinárodné ocenenia svojej práce a prínosu. Koncom minulého roka sme boli zvolení za Najlepšiu službu na monitorovanie a zasielanie verejných zákaziek za rok 2019, nedávno sme získali cenu za Výnimočné podnikanie - Business Excellence Award.
 

tender.sk nezodpovedá za obsah odkazovaných stránok.