Administratívny pracovník
24. januára 2023
Pridajte sa k nám
Do nášho tímu hľadáme človeka, ktorý má rád administratívne úkony a komunikáciu, pravidlá a ich dodržiavanie, nebojí sa vyjednávania, je pohotový v zvládaní protiargumentov a rôznych výziev. Samozrejmosťou je, že musí mať obchodného ducha.Naša spoločnosť so stabilným zázemím je na slovenskom trhu už 17 rokov. Monitorujeme verejné zákazky a našimi klientami sú firmy z rôznych odvetví.
Čo Vás čaká ?
- Evidencia a triedenie prijatých emailov, pošty
- Fakturácia – vystavovanie faktúr
- Neuhradené faktúry – telefonická a emailová komunikácia s klientami
- Spracovanie podkladov pre účtovníctvo
- Záväzky – evidencia v účtovnom systéme
- Zapisovanie úhrad do účtovného systému a do CRM
Aké znalosti a zručnosti by ste mali mať:
- vysoká úroveň telefonovania
- výborné komunikačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- schopnosť samostatne pracovať no zároveň byť tímovým hráčom
- skúsenosti s predajom
- užívateľské ovládanie PC
- skúsenosť s fakturáciou a vymáhaním pohľadávok
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavé, dynamické a na komunikáciu náročné pracovné prostredie
- dobré platové ohodnotenie
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- práca polovičný úväzok /v prípade záujmu vieme kombinovať s inými činnosťami a pokryť úväzok celý/
V prípade záujmu posielajte svoje CV na michaela.uhlikova@tender.sk.
Tender.sk ako súčasť Tender Service Group je hrdý na medzinárodné ocenenia svojej práce a prínosu. Koncom minulého roka sme boli zvolení za Najlepšiu službu na monitorovanie a zasielanie verejných zákaziek za rok 2019, nedávno sme získali cenu za Výnimočné podnikanie - Business Excellence Award.
tender.sk nezodpovedá za obsah odkazovaných stránok.