O nás
Zastihnete nás:
E-mail: info@tender.sk Telefón: +421 911 512 691
Naša misia:
poskytovať najrozsiahlejšiu databázu verejných zákaziek s najvyššou kvalitou zákazníckeho servisu.
Našou ambíciou v Tender Service je pomôcť Vám zvýšiť zisky a vyhrať verejné súťaže. Kým my pre Vás hľadáme vhodné zákazky, Vy sa v rámci ušetreného času môžete sústrediť na prípravu ponúk pri uchádzaní sa o ne. Teda sa môžete sústrediť priamo na predaj.
Náš príbeh
Spoločnosť Tender Service, s.r.o. pôsobí na Slovensku od roku 2004 a je súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti Tender Service Group. Od začiatku je služba na zasielanie verejných obchodných súťaží e-mailom prevádzkovaná na internetovom portáli www.tender.sk. Z nášho sídla v Trnave Vám vďaka nášmu profesionálnemu tímu poskytujeme osobnú zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailom.
"Tender Service Group" vznikla v roku 2004 pri príležitosti rozšírenia EÚ zriadením pobočky na Slovensku a v Českej republike. História však siaha až do roku 2001, kedy naša spoločnosť vytvorila spoločnú platformu s úradným vestníkom v Rakúsku. Od tej doby je naším cieľom zjednodušiť prístup k verejným zákazkám pre všetky firmy bez ohľadu na ich zameranie.
TSG poskytuje svoje služby okrem Slovenska aj v Českej republike, Nemecku, Rakúsku, Bulharsku, Španielsku, Poľsku, Slovinsku, Maďarsku, Chorvátsku, Srbsku, Švajčiarsku, Ukrajine, Grécku a Rumunsku. Od roku 2015 ponúkame tiež naše služby v Latinskej Amerike prostredníctvom našej kolumbijskej spoločnosti.
Vynikajúca spolupráca v rámci našej skupiny a skutočnosť, že sme 18 rokov na trhu, nám dáva veľké skúsenosti v oblasti poskytovania informácií o zákazkách a umožňuje naozaj kompletný servis.
Viac ako 250 zamestnancov sa stará o viac než 10 tisíc zákazníkov, pre ktorých mapujeme cez 10 801 508 zákaziek ročne. Vďaka expanzii skupiny naši zákazníci ťažia z rozsiahlych skúseností a informácií o zákazkách z celej Európy i mimo nej a zároveň majú osobný zákaznícky servis vo vlastných krajinách.
Prečo my?
Vzhľadom na to, že internet poskytuje čoraz rýchlejšie a širšie šírenie informácií, spoločnosť Tender Service pomáha Vašej spoločnosti šetriť čas pri zložitom a časovo náročnom vyhľadávaní všetkých informácií o verejných zákazkách. Na Váš email zašleme len prehľad aktuálnych informácií o zákazkách, ktoré sú vhodné a hodnotné pre Vaše zameranie.
Najväčšia databáza verejných zákaziek
Hlavnou výhodou našej služby je denné monitorovanie viac než 113 085 zdrojov zákaziek z verejného i súkromného sektora, čo robí Tender Service Group najväčším zdrojom informácií o verejnom obstarávaní v Európe.
- Úspora času a peňazí s prístupom k zákazkám z viac než 113 085 zdrojov z celej Európy, z toho na Slovensku monitorujeme viac než 18 600 zdrojov.
- Vždy vysoko aktuálne zákazky vďaka dennému monitoringu všetkých zdrojov.
- Zákazky dostupné z takmer všetkých odvetví
- Verejné obstarávanie všetkých typov a limitov, zákazky nadlimitné, podlimitné, a tiež zákazky s nízkou hodnotou a malého rozsahu. Tie tvoria 45% našej databázy zákaziek.
Personalizovaný vyhľadávací profil - aby vyhovoval presne Vašim potrebám
Váš vyhľadávací profil Vám nastavíme priamo na mieru podľa Vami zadaných kritérií. Vďaka tomu nemusíte zložito vyhľadávať vo všetkých odvetviach podnikania, ale dostávate na svoj e-mail len zákazky z Vášho oboru podnikania.
- Flexibilné nastavenie vyhľadávania: podrobné vyhľadávacie kritériá nastavíme pomocou kľúčových slov a kódov produktov, stavebných prác a služieb (CPV kódov), viacúrovňové nastavenie vyhľadávania (výnimky slov či kódov) nám umožňuje nastavenie individuálneho zamerania presne podľa Vašich preferencií.
- Precízne profilovanie našimi expertami: Vy nám poviete čo potrebujete a my Vám vytvoríme individuálne vyhľadávacie profily priamo na mieru.
- Denne nové informácie o zákazkách: Každý deň Vám pošleme e-mail s informáciami s novými aktuálnymi informáciami o Vašich obchodných príležitostiach.
Sťahovanie do formátu XLS
Naša nová funkcia „Exportovať do XLS" umožňuje exportovať zoznamy verejných zákaziek do Excelu, a to buď priamo v zaslaných emailoch so zákazkami alebo zo zákazníckeho účtu na našom webe. Tieto zoznamy je možné použiť na filtrovanie a triedenie Vašich verejných zákaziek pomocou veľmi jednoduchého a známeho tabuľkového softwéru, ktorý zvládne každý. Prehľadne usporiadané zákazky vo formáte XLS následne môžete:
- doplniť o vlastné informácie o zákazníkovi alebo projekte,
- zoradiť podľa vlastných kritérií (podľa obstarávateľa, predpokladanej hodnoty,…), alebo
- obohatiť o Vaše poznámky.
Najlepšia podpora nášho tímu zo zákazníckeho servisu
Základom kvalitných a spoľahlivých služieb nášho portálu je komunikácia. Kladieme na ňu obrovský dôraz. Podpora zákazníkom nie je “vízia” ale dennodenná realita. Len vďaka úzkemu kontaktu s našimi zákazníkmi môžeme pochopiť ich konkrétne potreby a zamerať na ne zodpovedajúce informácie o zákazkách prostredníctvom individuálnych vyhľadávacích profilov a v prípade potreby ich flexibilne upraviť.
- Osobný konzultant namiesto mentality call centra: Každý zákazník má v našej spoločnosti priradeného vlastného konzultanta, s ktorým komunikuje akékoľvek požiadavky, priania či zmeny. Naši konzultanti zodpovedajú Vaše otázky ohľadom vyhľadávania zákaziek, súťažných dokumentov, lehôt a pod.
- Dlhoročné skúsenosti: Náš tím konzultantov pracuje s verejným obstarávaním už niekoľko rokov a tak budete mať prospech z našej širokej škály skúseností.
- Znalosť rôznorodých odvetví vychádzajúca z dlhodobých vzťahov s našimi zákazníkmi z takmer každého oboru podnikania. Dokážeme nastaviť akýkoľvek profil a poskytnúť tak verejné zákazky pre akúkoľvek firmu.
Reporty a analýzy
Pomocou našich reportov vytvorených na mieru budete schopní pochopiť, ktoré ponuky predstavujú najlepšiu šancu na víťazstvo, aké cenové stratégie používajú Vaši konkurenti, koľko zákaziek sa každý rok zverejňuje vo Vašom sektore a ďalšie podrobnosti, ktoré Vám poskytnú jedinečný prehľad a konkurenčnú výhodu.
Hlbšie znalosti vedú k profesionálnejším rozhodnutiam. Získajte viac informácií o tejto službe alebo si vyžiadajte bezplatný osobný príklad.
Rýchlo a jednoducho!
Databáza zákaziek | Osobný konzultant | Rast | |
Denne monitorujeme viac než 98 000 zdrojov zákaziek v rôznych krajinách. | Priradíme Vám osobného konzultanta, ktorý rozumie Vašim potrebám. | Denne Vám zasielame e-mail len so zákazkami dôležitými pre Váš biznis. | Šetríme Váš čas a peniaze kým Vaše obchody rastú. |
Stále nie ste presvedčený?
Prečítajte si čo hovoria naši zákazníci...
Ing. Dušan Petránek z T.O.P. HOLDING, a.s.:
"Túto službu využívam už niekoľko rokov a vďaka nej sme v zásade neprišli o žiadne informácie čo sa týka možnosti účasti vo výberových konaniach a hlavne čo je pozitívne, že sme i niekoľko výberových konaní vyhrali."
Viac referencií nájdete tu
alebo sa presvedčte sami - vyskúšajte BEZPLATNÉ 7-dňové testovanie a zažite plný a neobmedzený prístup k službe.