Feedback
I.D.: 107052825

Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet, správa kariet a ich dobíjanie

Druh zákazky
Kombinovaný kontrakt
Dátum publikovania
17.12.24
Typ oznámenia:
Výsledok
CPV kódy
55520000-1 30199770-8 30237131-6
Prílohy:
  1. document1.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Príloha č.2 Výsledné poradie dodávateľov.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Bratislavský kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je bežne dostupná služba a tovar. Výsledkom verejného obstarávanie bude rámcová dohoda na poskytnutie predmetu zákazky na obdobie 9 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. Súčasťou predmetu zákazky sú aj dopravné služby na miesto dodania.Predmetom zákazky je poskytnutie služieb na zabezpečenie stravovania podľa § 152 ods. 7 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov prostredníctvo...
Predmetom zákazky je bežne dostupná služba a tovar. Výsledkom verejného obstarávanie bude rámcová dohoda na poskytnutie predmetu zákazky na obdobie 9 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti. Súčasťou predmetu zákazky sú aj dopravné služby na miesto dodania.Predmetom zákazky je poskytnutie služieb na zabezpečenie stravovania podľa § 152 ods. 7 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet (ďalej len „karta“) u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. predovšetkým v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich karty na úhradu ceny stravného (ďalej len „stravovacie zariadenia“).Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie kariet, správa kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa.Celkové maximálne množstvo stravných jednotiek (ďalej len „CMMSJ“) počas doby trvania rámcovej dohody je 22 440 kusov.Nová minimálna hodnota stravnej jednotky je od 1. septembra 2024 vo výške 6,23 EUR (ďalej len „NMHSJ“). Maximálna výška zdrojov zákazky vychádza z NMHSJ. Minimálna hodnota stravnej jednotky sa môže počas doby trvania rámcovej dohody meniť.Karta bude určená výlučne na úhradu stravného v stravovacích zariadeniach.Karta bude určená výlučne na úhradu stravného v stravovacích zariadeniach.Predpokladaný počet zamestnancov, ktorým môžu byť vydané karty počas doby trvania rámcovej dohody: 130 zamestnancov.Platnosť karty: do exspirácie.Minimálny zostatok na karte nesmie úspešný uchádzač vyžadovať.Karta bude bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania.Vyžaduje sa vyhotovenie a dodanie novej karty v prípade straty, krádeže, alebo zničenia bezodkladne a bezodplatne najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa objednania ak sa strany nedohodnú inak.Úspešný uchádzač je povinný pri nahlásení straty, krádeže alebo zničenia karty preniesť hodnotu stravnej jednotky na novú kartu.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia