Predmetom zákazky je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin na základe cenovej ponuky zhotoviteľa a v súlade s popisom predmetu plnenia podľa bodu 3.3. a 3.4. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania (Príloha č. 2 SP). Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať prevádzku a údržbu verejného osvetlenia podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. vrátane zaisten...
Predmetom zákazky je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin na základe cenovej ponuky zhotoviteľa a v súlade s popisom predmetu plnenia podľa bodu 3.3. a 3.4. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania (Príloha č. 2 SP). Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečovať prevádzku a údržbu verejného osvetlenia podľa vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. vrátane zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia v zmysle uvedenej vyhlášky. Popis predmetu plnenia diela: Predmetom diela je zabezpečenie elektroinštalačných prác na verejnom osvetlení mesta Martin, ktoré zahŕňajú elektroinštalačné práce súvisiace s údržbou a opravami verejného osvetlenia mesta Martin (ďalej len „VO“) v počte 5 922 ks svetelných bodov (okrem dodávky elektrickej energie) v nasledovnom rozsahu: - kontrolná priebežná činnosť funkčnosti osvetlenia (minimálne 1x týždenne), - zabezpečenie telefonickej pohotovosti pre prípad havárie dvomi odbornými zamestnancami, v pracovných dňoch v čase 1500 hod. do 600 hod. a v čase sobôt, nedieľ a sviatkov doma na telefóne, a to od nadobudnutia účinnosti zmluvy, - zisťovanie príčin porúch verejného osvetlenia (vrátane porúch káblových rozvodov) a ich odstránenie, - prijatie a riešenie porúch nahlásených cez poruchový systém DVO, montáž a demontáž prvkov VO pre postúpenie na reklamáciu - aktualizácia informácii v Pasport VO, zaznamenávanie evidovaných zmien a dopĺňanie in-formácii o nových prvkov prijatých do sústavy verejného osvetlenia - účasť na zmenových konaniach a technických prehliadkach pri rekonštrukcii sústavy verejného osvetlenia a budovaní jeho nových častí - odstraňovanie závad a vykonávanie havarijných opráv do 48 hodín od nahlásenia poruchy – v prípade, že nebude dohodnuté inak, - výmena poškodených tlmiviek, štartérov, výbojok pri poruchách VO, poškodenej elektro-výzbroje stožiarov (predovšetkým stožiarových svorkovníc s poistkou) a ostatných poškodených častí stožiarov a rozvádzačov (predovšetkým krytov elektrorozvodov a zámkov zabezpečujúcich zariadenia proti neoprávnenému vniknutiu), - výmena kompletných stožiarov VO a svietidiel, pri ich pádoch z titulu prehrdzavenia a pod. - práce na elektrorozvádzačoch (vrátane podružných rozvádzačov), a to predovšetkým: a) výmena ističov, poistkových odpínačov, poistiek, stykačov, prúdových chráničov a zásuviek, podružných elektromerov, prepínačov režimu prevádzky rozvádzačov VO, vnútorného osvetlenia rozvádzačov, b) kontrola funkčnosti digitálnych spínacích hodín a DCF antény, výmena digitálnych spínacích hodín a DCF antény pri poruche, výmena batérie, nastavenie správneho času zapínania a vypínania VO, c) kontrola funkčnosti regulátorov VO, LED diód na relé EKO mini a meraním napätia na výstupných svorkách, výmena časových relé EKO mini, stykačov a kompletných regulátorov VO pri poruche, d) kontrola vnútorného priestoru rozvádzačov, výmena zámku dverí, gumového tesnenia dverí, vyčistenie priestoru rozvádzača a káblového priestoru rozvádzača, oprava poškodených dverí rozvádzača, vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení, e) vodičov, káblových rozvodov a svoriek pri vyhorení. - čistenie svietidiel pri výmene výbojok, - výmena poškodených pätíc, - kontrola narušenia stožiara koróziou, hlavne pri bet. základe - pätke, - odčítavanie a odovzdávanie stavu fakturačných a podružných elektromerov objednávateľovi (alebo osobe určenej objednávateľom) 1 x mesačne, ku dňu podľa požiadavky objednávateľa, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti s dodávateľom elektrickej energie, podľa požiadavky dodávateľa elektrickej energie (predovšetkým sprístupnenie rozvádzačov pre odplombovanie a zaplombovanie, poskytnutie revíznych správ), - ohlasovanie každého zisteného cudzieho zásahu do stávajúcich rozvodov VO objednávateľovi e-mailom, - zabezpečenie potrebnej súčinnosti (predovšetkým podávanie potrebných informácií) projektantom k rozširovaniu a opravám VO, - vypracovávanie potrebných vyjadrení k novej investičnej činnosti súvisiacej s rekonštrukciou VO /napr. územné konanie, stavebné konanie/, - vykonanie periodických odborných prehliadok a odborných skúšok (revízia) elektroinštalácie v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. Súčasťou všetkých prác zahrnutých v predmete plnenia diela je aj dodanie a dovoz potrebného materiálu, jeho výmena a likvidácia poškodených dielov, vrátane dopravy pracovníkov a použitia vysokozdvižnej plošiny. Uvedené práce a činnosti sú špecifikované v bode 3.3 článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania. Okrem predmetu plnenia diela uvedeného v bode 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania je zhotoviteľ oprávnený vykonávať pre objednávateľa aj ďalšie rekonštrukčné elektroinštalačné práce súvisiace s odstraňovaním káblových porúch a opravami VO, ktoré sú uvedené v cenovej ponuke zhotoviteľa (Príloha č. 1 SP), ktorá tvorí prílohu zmluvy. Tieto elektroinštalačné práce nie sú súčasťou predmetu plnenia diela, ale môžu byť súčasťou opravy diela v prípade požiadavky objednávateľa na ich vykonanie na základe osobitnej výzvy zo strany objednávateľa. Úhrada za tieto práce bude realizovaná na základe samostatných e- mailových objednávok a bude nad objem ceny dohodnutej za plnenie podľa bodu 3.3. článku III. Zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom predmetného verejného obstarávania, a ceny v zmysle cenovej ponuky zhotoviteľa uvedenej v prílohe (Príloha č. 1 SP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Cenová ponuka zhotoviteľa, v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Návrh zmluvných podmienok – Zmluva o dielo.