Feedback
I.D.: 107041136

Telefonické služby

Druh zákazky
Služby
Dátum publikovania
17.12.24
Typ oznámenia:
Výsledok
CPV kódy
64214200-1
Prílohy:
  1. Zápisnica z otvárania ponúk.docx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Zapisnica z vyhodnotenia ponuk § 53.docx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  3. SPRÁVA O ZÁKAZKE.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Bratislavský kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky sú interné hlasové služby prostredníctvom virtuálnej ústredne prevádzkovanej operátorom pre úrad MŠVVaM SR. Cieľom zákazky je obstarať pre úrad Ministerstva školstva, výskumu vývoja a mládeže SR (ďalej „MŠVVaM SR“ alebo „ministerstvo“) operátora, ktorý 1. zabezpečí montáž, zapojenie, konfiguráciu a prevádzku virtuálnej ústredne pre do 1000 používateľov a všetkých komponentov súvisiacich s prevádzkou virtuá...
Predmetom zákazky sú interné hlasové služby prostredníctvom virtuálnej ústredne prevádzkovanej operátorom pre úrad MŠVVaM SR. Cieľom zákazky je obstarať pre úrad Ministerstva školstva, výskumu vývoja a mládeže SR (ďalej „MŠVVaM SR“ alebo „ministerstvo“) operátora, ktorý 1. zabezpečí montáž, zapojenie, konfiguráciu a prevádzku virtuálnej ústredne pre do 1000 používateľov a všetkých komponentov súvisiacich s prevádzkou virtuálnej ústredne, 2. zabezpečí napojenie existujúcej verejnej telefónnej služby pre MŠVVaM SR, t.z. už existujúcich pevných hlasových služieb predvoľby 1000 čísiel (DDI predvoľba 1000: 0259374000 – 0259374999) do virtuálnej ústredne, 3. zabezpečí dodávku telefónov podľa zadania a ich fyzické a logické zapojenie do infraštruktúry vrátane prepojov na sieťovú infraštruktúru riešenia, 4. zabezpečí službu Call centrum (IVR – Interactive Voice Response) a jej napojenie na už existujúce bezplatné telefónne číslo 0800 138 033 pre Call centrum Dátového centra rezortu školstva vrátane dodávky telefónov a ich fyzické a logické zapojenie do infraštruktúry vrátane prepojov na sieťovú infraštruktúru riešenia.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia