Feedback
I.D.: 107050558

STRATEGICKÉ ÚZEMIE VALALIKY - FÁZA 1 - Externá infraštruktúra – Dopravná infraštruktúra – Križovanie ŠRT s cestou III/3813

Druh zákazky
Kombinovaný kontrakt
Dátum publikovania
17.12.24
Typ oznámenia:
Zrušenie
CPV kódy
45000000-7 71322500 71322000 71322300 71332000 71330000 45316100 45314310 45314300 45300000 45255400 45234116 45234115 45234100 45233142 45233125 45233120 45231600 45231400 45231300 45221112 45213320 45112700 45112000 45111000 45100000 44000000
Prílohy:
  1. 2.Zväzok 2_Obchodné podmienky_Križovanie ŠRT.docx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. 3.Zväzok 2_ObchPod_Príloha č.5_SK-Vzor týždennej správy_Križovanie ŠRT.xlsx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  3. 4.Zväzok 2_ObchPod_Príloha č.5_ENG-Vzor týždennej správy_ Križovanie ŠRT.xlsx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Košický kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných a projekčných prác pre projekt: Strategický park Valaliky – Fáza 1 - Externá infraštruktúra – Dopravná infraštruktúra – Križovanie ŠRT s cestou III/381. Celkový opis projektu je uvedený v Súhrnnej sprievodnej správe a pláne organizácie výstavby. Výstavbou strategického parku Volvo vznikne potreba dopravnej obslužnosti tohto parku a jeho napojenie na existujúcu cestnú infraštruktú...
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných a projekčných prác pre projekt: Strategický park Valaliky – Fáza 1 - Externá infraštruktúra – Dopravná infraštruktúra – Križovanie ŠRT s cestou III/381. Celkový opis projektu je uvedený v Súhrnnej sprievodnej správe a pláne organizácie výstavby. Výstavbou strategického parku Volvo vznikne potreba dopravnej obslužnosti tohto parku a jeho napojenie na existujúcu cestnú infraštruktúru, ktorej kostru v súčasnosti tvorí rýchlostná cesta R4 a cesta I/17 doplnená cestami tretej triedy. Táto dopravná kostra bude výhľadovo doplnená o v súčasnosti budovanú stavbu rýchlostná cesta R2 Šaca – Košické Oľšany II. úsek. V záujmovom území je v príprave ešte stavba Rýchlostná cesta R2 Šaca – Košické Oľšany I. úsek ktorej význam ešte vzrástol pripravovanou investíciou. Existujúce ako aj budované rýchlostné cesty R2 a R4 sú v štvorpruhovom usporiadaní v kategórii R 24,5/120. V rámci územia priemyselného parku vypĺňa železničná infraštruktúra jeho východnú časť a je napojená na jestvujúcu železničnú trať č. 109B (TTP) Hidasnémeti – Čaňa – Barca v medzistaničnom úseku Barca – Čaňa. Po severnej strane záujmového územia v smere západ – východ sa nachádza existujúca širokorozchodná železničná infraštruktúra. Jedná sa o elektrifikovanú širokorozchodnú trať Haniska - Maťovce (št. hranica UA). Budovanie cestnej infraštruktúry vyžaduje zásah do existujúcej trate širokého rozchodu v potrebu výstavby mimoúrovňového križovania v medzistaničnom úseku výhybňa Hornád – ŽST Haniska p. K, ŠRT. Projekt uvažuje aj s výstavbou novej železničnej stanice Valaliky s pripojovacou koľajou, novým terminálom integrovanej osobnej dopravy (TIOP Valaliky). V rámci prípravy Strategického územia Valaliky sa vybudujú koridory dátových chráničiek, ktoré budú prepájať miesta s existujúcimi dátovými rozvodmi jednotlivých prevádzkovateľov a poskytovateľov dátových služieb, čím sa zabezpečí možnosť budúceho bezproblémového napojenia. Podrobnejší opis je obsiahnutý v technických správach jednotlivých stavebných objektov, ktoré sú súčasťou projektovej dokumentácie v stupni dokumentácia pre stavebné povolenie „DSP“). Verejný obstarávateľ osobitne upozorňuje záujemcov, že zásady organizácie výstavby vychádzajú z požiadaviek užívateľa trate ŠRT, spoločnosti U.S. Steel Košice, s.r.o., ktorého stanovisko realizácii výluky na ŠRT je nasledovné: „Žiadame aby nepretržitá odstávka, tzv. N-výluka širokorozchodnej trate (ďalej len ŠRT) nepresiahla dĺžku trvania maximálne 10 dní. Presný termín odstávky požadujeme dohodnúť s USSK v dostatočnom časovom predstihu, najmenej 6 mesiacov vopred. Zároveň žiadame aby z technických dôvodov bola výluka ŠRT realizovaná v mesiacoch máj až november tak, aby počas nej nebolo potrebné zabezpečovať rozmrazovanie surovín. Ostatné odstávky potrebné pre realizáciu stavby žiadame vykonávať vo vlakových prestávkach. Vzhľadom na dôležitosť eliminácie rizík súvisiacich so zásobovaním spoločnosti žiadame, aby požiadavky uvedené vyššie v tomto bode boli zapracované do podkladov pre verejné obstarávanie budúceho dodávateľa stavby s tým, že ich bude musieť akceptovať a zároveň bude musieť úzko spolupracovať s USSK, najmä s Útvarom riaditeľa pre strategické suroviny a s DZ Doprava.“ Toto stanovisko je uvedené aj v dokladovej časti stavby. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia