Feedback
I.D.: 107351219

Služby externého manažmentu pre projekt „Vodozádržné opatrenia v obci Oslany“

Druh zákazky
Služby
Dátum publikovania
23.12.24
Typ oznámenia:
Výsledok
CPV kódy
71242000-6
Prílohy:
  1. 3495. Zmluva o poskytovaní služieb_Obec Oslany_5486489.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritérií_5486491.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Trenčiansky kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie externého manažmentu k projektu s názvom: Vodozádržné opatrenia v obci Oslany v rámci žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Slovensko, kód výzvy: PSK-MZP-003-2023-DV-KF a to: a) Projektový manažment -riadenie a koordinácia projektu podľa schváleného harmonogramu, -organizácia procesov implementácie, -komunikácia s riadiacim orgánom, prípadne sprostredkovateľským org...
Predmetom zákazky je zabezpečenie externého manažmentu k projektu s názvom: Vodozádržné opatrenia v obci Oslany v rámci žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Slovensko, kód výzvy: PSK-MZP-003-2023-DV-KF a to: a) Projektový manažment -riadenie a koordinácia projektu podľa schváleného harmonogramu, -organizácia procesov implementácie, -komunikácia s riadiacim orgánom, prípadne sprostredkovateľským orgánom, -určenie časových lehôt na jednotlivé fázy implementácie (napr. začiatok a koniec implementácie, termíny na podanie žiadostí o platbu, termíny na odovzdanie správ), -koordinácia riešenia zmien v projekte (rozpočet, harmonogram), -koordinácia súladu s podmienkami zmluvy o poskytnutí NFP, -koordinácia zmien harmonogramu, rozpočtu alebo iných častí projektu, ak to prispeje k jeho úspešnej implementácii, -predkladanie na schválenie riadiacemu výboru návrhy zmien a dodatkov, -predkladanie na schválenie riadiacemu výboru žiadosti o platbu. b) Administratívne činnosti -príprava, spracovanie a podávanie monitorovacích správ a finančných správ v stanovených termínoch, -vedenie záznamov a dokumentácie súvisiacej s projektom, -aktualizácia harmonogramu a rozpočtu projektu podľa potreby (v súlade s podmienkami zmluvy o NFP), -vyhotovenie záverečnej monitorovacej správy a záverečného vyúčtovania projektu, -vyhotovenie správy o dosiahnutí výsledkov projektu (záverečná implementačná správa), -podanie návrhov a úprav v priebehu realizácie projektu, ak to Poskytovateľ považuje za nevyhnutné na splnenie jeho účelu. c) Finančné riadenie -spracovanie priebežných a záverečných žiadostí o platbu, -súčinnosť pri zabezpečovaní finančných dokladov súvisiacich s projektom (napr. faktúr, dokladov o platbách, účtovných dokladov), -zabezpečenie dodržiavania finančného plánu projektu, -sledovanie čerpania rozpočtu projektu a jeho vyhodnocovanie. d) Odborná podpora -konzultačné a poradenské služby za účelom dodržania podmienok uvedených v Zmluve o NFP a v súvislosti s odbornými aspektmi projektu, -zabezpečenie odbornej pomoci pri súčinnosti k podpisu zmluvy o NFP. -účasť zástupcov Poskytovateľa na kontrolách zo strany poskytovateľa NFP, resp. riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu počas trvania projektu, -riešenie problémov a rizík vzniknutých počas implementácie projektu v súčinnosti s Objednávateľom, -prípadné podporné a iné činnosti súvisiace s realizáciou prieskumu trhu v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia