Predmetom zákazky je zabezpečenie externého manažmentu k projektu s názvom: Vodozádržné opatrenia v obci Horná Ves v rámci žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Slovensko, kód výzvy: PSK-MZP-003-2023-DV-KF a to: a) Projektový manažment -riadenie a koordinácia projektu podľa schváleného harmonogramu, -organizácia procesov implementácie, -komunikácia s riadiacim orgánom, prípadne sprostredkovateľským ...
Predmetom zákazky je zabezpečenie externého manažmentu k projektu s názvom: Vodozádržné opatrenia v obci Horná Ves v rámci žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Slovensko, kód výzvy: PSK-MZP-003-2023-DV-KF a to: a) Projektový manažment -riadenie a koordinácia projektu podľa schváleného harmonogramu, -organizácia procesov implementácie, -komunikácia s riadiacim orgánom, prípadne sprostredkovateľským orgánom, -určenie časových lehôt na jednotlivé fázy implementácie (napr. začiatok a koniec implementácie, termíny na podanie žiadostí o platbu, termíny na odovzdanie správ), -koordinácia riešenia zmien v projekte (rozpočet, harmonogram), -koordinácia súladu s podmienkami zmluvy o poskytnutí NFP, -koordinácia zmien harmonogramu, rozpočtu alebo iných častí projektu, ak to prispeje k jeho úspešnej implementácii, -predkladanie na schválenie riadiacemu výboru návrhy zmien a dodatkov, -predkladanie na schválenie riadiacemu výboru žiadosti o platbu. b) Administratívne činnosti -príprava, spracovanie a podávanie monitorovacích správ a finančných správ v stanovených termínoch, -vedenie záznamov a dokumentácie súvisiacej s projektom, -aktualizácia harmonogramu a rozpočtu projektu podľa potreby (v súlade s podmienkami zmluvy o NFP), -vyhotovenie záverečnej monitorovacej správy a záverečného vyúčtovania projektu, -vyhotovenie správy o dosiahnutí výsledkov projektu (záverečná implementačná správa), -podanie návrhov a úprav v priebehu realizácie projektu, ak to Poskytovateľ považuje za nevyhnutné na splnenie jeho účelu. c) Finančné riadenie -spracovanie priebežných a záverečných žiadostí o platbu, -súčinnosť pri zabezpečovaní finančných dokladov súvisiacich s projektom (napr. faktúr, dokladov o platbách, účtovných dokladov), -zabezpečenie dodržiavania finančného plánu projektu, -sledovanie čerpania rozpočtu projektu a jeho vyhodnocovanie. d) Odborná podpora -konzultačné a poradenské služby za účelom dodržania podmienok uvedených v Zmluve o NFP a v súvislosti s odbornými aspektmi projektu, -zabezpečenie odbornej pomoci pri súčinnosti k podpisu zmluvy o NFP. -účasť zástupcov Poskytovateľa na kontrolách zo strany poskytovateľa NFP, resp. riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu počas trvania projektu, -riešenie problémov a rizík vzniknutých počas implementácie projektu v súčinnosti s Objednávateľom, -prípadné podporné a iné činnosti súvisiace s realizáciou prieskumu trhu v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR.