Feedback
I.D.: 105317226

Rekonštrukcia strechy administratívnej budovy SÚC TTSK Veľký Meder - opakovanie zadania

Druh zákazky
Práce
Dátum publikovania
11.11.24
Typ oznámenia:
Zrušenie
CPV kódy
45261910-6 45261410 45261000
Prílohy:
  1. Zaznam zo zadania zakazky_strecha VM_opakovanie zadania.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Sprava o zakazke_opakovanie zadania.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Trnavský kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia plochej strechy administratívnej budovy na stredisku SÚC TTSK Veľký Meder Rozsah predmetu zákazky: • vyrezanie častí jestvujúcej izolácie a zrovnanie nerovností betónovým poterom, • pokládka tepelnej izolácie, • zhotovenie krytiny - montáž novej hydroizolácie z PVC fólie vrátane položenia geotextílie, • kotvenie PVC fólie, • okapové oplechovanie poplastovaným plechom, • atikové o...
Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia plochej strechy administratívnej budovy na stredisku SÚC TTSK Veľký Meder Rozsah predmetu zákazky: • vyrezanie častí jestvujúcej izolácie a zrovnanie nerovností betónovým poterom, • pokládka tepelnej izolácie, • zhotovenie krytiny - montáž novej hydroizolácie z PVC fólie vrátane položenia geotextílie, • kotvenie PVC fólie, • okapové oplechovanie poplastovaným plechom, • atikové oplechovanie poplastovaným plechom, • montáž rohových PVC líšt vnútorných, stenových a vonkajších, • výmena klampiarskych prvkov, • demontáž a spätná montáž bleskozvodu. Presný rozsah požadovaných prác je uvedený vo výkaze výmer, viď. samostatná Príloha č. 4 výzvy na predkladanie ponúk. Úspešný uchádzač preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na miesto výkonu predmetu zákazky, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, ako aj platných požiarnych predpisov. Úspešný uchádzač je povinný dodržiavať všetky predpisy, normy, vyhlášky a zákony týkajúce sa BOZP. Likvidáciu odpadu, ktorý vznikne, si zabezpečí verejný obstarávateľ vlastnými kapacitami. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky za účelom získania a overenia informácií, ktoré sú potrebné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia