Feedback
I.D.: 105995467

Odborná prehliadka vonkajšieho požiarneho schodiska

Druh zákazky
Služby
Dátum publikovania
25.11.24
Typ oznámenia:
Zrušenie
CPV kódy
71356100-9
Prílohy:
  1. JED - formulár.rtf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Návrh na plnenie kritérií a čestné vyhlásenia.docx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  3. Príloha č. 1 Špecifikácia pre vypracovanie cenovej ponuky.odt   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Žilinský kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je vykonanie odbornej prehliadky vonkajšieho požiarneho schodiska podľa špecifikácie v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1. Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky: a) Kontakt na zodpovedného zamestnanca objednávateľa v mieste plnenia zákazky je e-mailový kontakt z ktorého bude dodávateľ vyzvaný na plnenie predmetu zákazky zaslaním záväznej objednávky, zodpovedný zamestnanec za prevzatie predmetu z...
Predmetom zákazky je vykonanie odbornej prehliadky vonkajšieho požiarneho schodiska podľa špecifikácie v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1. Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky: a) Kontakt na zodpovedného zamestnanca objednávateľa v mieste plnenia zákazky je e-mailový kontakt z ktorého bude dodávateľ vyzvaný na plnenie predmetu zákazky zaslaním záväznej objednávky, zodpovedný zamestnanec za prevzatie predmetu zákazky: Ing. Martina Barániová, tel.: 0914 231 039, e-mail: martina.baraniova@aos.sk. b) Harmonogram na vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky predmetného technického zariadenia vypracovaný v súlade s touto výzvou je súčasťou týchto podkladov na vypracovanie cenovej ponuky – pozri prílohu č. 1 c) Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (7:00 - 15:00 hod). d) Dodávateľ je povinný dohodnúť si presný termín výkonu činností so zodpovedným zamestnancom objednávateľa, vidˇ. písmeno a), a po príchode do miesta plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zamestnanca ešte pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom dodávateľovi uznaný. e) Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi po ukončení odbornej prehliadky a odbornej skúšky na potvrdenie súpis vykonaných činností bezprostredne po ich vykonaní tzv. montážny list alebo výkaz prác, respektíve iný doklad z ktorého bude zrejmé, čo bolo predmetom práce dodávateľa v prospech objednávateľa. f) Dodávateľ vyhotoví revíznu správu z odbornej prehliadky a odbornej skúšky v dvoch vyhotoveniach. V písomnej papierovej podobe a aj v elektronickej podobe vo formáte .doc, .docx alebo .pdf (nie .pdf sken písomného papierového dokladu) na hmotnom nosiči informácií. Obidve vyhotovenia zasiela dodávateľ objednávateľovi poštou spolu s faktúrou a ďalšími vo výzve uvedenými dokladmi, respektíve elektronický formát správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky môže objednávateľovi zaslať na kontaktnú e-mailovú adresu objednávateľa, viď. písm. a) tejto výzvy, spolu s elektronickou verziou faktúry. g) V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v týchto požiadavkách súvisiacich s predmetom zákazky, bude sa to považovať za ich podstatné porušenie a objednávateľ má právo ukončiť dodávateľovi činnosti spojené s plnením predmetu zákazky. h) Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Požiadavky na cenovú ponuku: a) Celková cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. b) Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Cena predložená dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. c) V prípade, ak dodávateľ ku dňu predloženia cenovej ponuky nie je platcom DPH, avšak po predložení cenovej ponuky sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. d) Celkovú cenu v cenovej ponuke zaokrúhľovať maximálne na dve (2) desatinné miesta. e) Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky. Platba za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a objednávateľovi doručenej faktúry. f) Prílohou faktúry bude správa z odbornej prehliadky požiarneho schodiska zaslaná v papierovej podobe a v elektronickej podobe ako je uvedené v „Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky„ písmeno f) tejto časti výzvy na predloženie cenovej ponuky na zákazku. g) Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. h) Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa vlasta.pastierova@aos.sk a jaroslav.juda@aos.sk bezprostredne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. i) Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailová adresa, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky je uvedená pod písmenom h). j) Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu poštou aj v elektronickej podobe tak, ako je to uvedené pod písmenom h) až j) tohto ods. k) Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia