Feedback
I.D.: 105990037

Nákup IKT zariadení

Druh zákazky
Tovary
Dátum publikovania
25.11.24
Typ oznámenia:
Výsledok
CPV kódy
30200000-1 30213000 30213100 48820000 32580000 32420000 32422000 30231300
Prílohy:
  1. Informácia k zverejňovaniu na profile k zákazke.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Kúpna zmluva_5397017.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Bratislavský kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup a dodanie tovaru ako napr. serverov, úložísk, sieťových zariadení, osobných počítačov, ďalších hardvérových komponentov, príslušenstva a zabezpečenie technickej podpory. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS. Súvisiace služby, ktoré sú požadované v rámc...
Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom DNS bude nákup a dodanie tovaru ako napr. serverov, úložísk, sieťových zariadení, osobných počítačov, ďalších hardvérových komponentov, príslušenstva a zabezpečenie technickej podpory. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS. Súvisiace služby, ktoré sú požadované v rámci dodania predmetu zákazky, budú najmä: dodanie (doprava) a vyloženie/vynesenie tovaru na miesto dodania, inštalácia, resp. montáž jednotlivých častí dodávky a ich uvedenie do prevádzky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v podrobnej špecifikácii, odskúšanie a zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa s obsluhou a údržbou predmetu zákazky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v podrobnej špecifikácii. Pre vybrané druhy tovarov bude na základe požiadavky, konkrétne uvedenej v jednotlivých výzvach, požadovaná záruka v trvaní minimálne 36 mesiacov. Súčasne s dodaním predmetu zákazky sa vyžaduje dodať aj príslušnú dokumentáciu, ktorá sa na tovar vzťahuje, t. j. technická dokumentácia od výrobcu, návod na použitie/manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záučné listy alebo iné doklady podľa druhu tovaru.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia