Predĺženie platnosti licencií „Symantec Endpoint Security Complete“ (Includes SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License Renewal with Support Per Device 1Y“ (ďalej len „SESC“) vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov.Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupne...
Predĺženie platnosti licencií „Symantec Endpoint Security Complete“ (Includes SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License Renewal with Support Per Device 1Y“ (ďalej len „SESC“) vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov.Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.Upgrade existujúcich licencií SPS EE a EDR na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacovPožaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.Upgrade existujúcich licencií SPS EE na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov. Vyžaduje sa samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor.Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.Licencie „Symantec Data Center Security Server Advanced Subscription License with Support Per Server“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov.Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.Licencie „Symantec Endpoint Security Enterprise, Hybrid Subscription License with Support, 500+ Devices, 1Y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov.Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.a.) on-line alebo on-site podpora poskytovaná certifikovaným technickým pracovníkom úspešného uchádzača vzdialene alebo v priestoroch objednávateľa v Bratislave podľa dohody s objednávateľom,b.) implementovanie SW updatov a upgradov licencií a riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí,c.) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík ochrany koncových bodov pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook; pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice atď.) a aplikáciám; pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection); pre host integritu; pre aktualizáciu LiveUpdate; pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte; konfigurácia funkcionalít Adaptive Protection, Active Directory Threat Defense, Threat Hunter,d.) migrácia vybraných skupín SEP klientov do cloudu bez potreby reinštalácie SEP klientov na koncových staniciach.e.) vypracovanie, aktualizácia a udržiavanie prevádzkovej dokumentácie