Predĺženie platnosti licencií „symantec endpoint security complete“ (includes ses/sep subscription) hybrid subscription license renewal with support per device 1y“ (ďalej len „sesc“) vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov. požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupn...
Predĺženie platnosti licencií „symantec endpoint security complete“ (includes ses/sep subscription) hybrid subscription license renewal with support per device 1y“ (ďalej len „sesc“) vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov. požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií. upgrade existujúcich licencií sps ee a edr na licencie „symantec endpoint security complete (includes new ses/sep subscription) hybrid subscription license with support per device 1y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií. upgrade existujúcich licencií sps ee na licencie „symantec endpoint security complete (includes new ses/sep subscription) hybrid subscription license with support per device 1y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov. vyžaduje sa samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor. licencie „symantec data center security server advanced subscription license with support per server“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov. licencie „symantec endpoint security enterprise, hybrid subscription license with support, 500+ devices, 1y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov. a.) on-line alebo on-site podpora poskytovaná certifikovaným technickým pracovníkom úspešného uchádzača vzdialene alebo v priestoroch objednávateľa v bratislave podľa dohody s objednávateľom, b.) implementovanie sw updatov a upgradov licencií a riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí, c.) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík ochrany koncových bodov pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre ms outlook; pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (usb kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice atď.) a aplikáciám; pre ochranu pred sieťovými hrozbami (firewall, intrusion protection); pre host integritu; pre aktualizáciu liveupdate; pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte; konfigurácia funkcionalít adaptive protection, active directory threat defense, threat hunter, d.) migrácia vybraných skupín sep klientov do cloudu bez potreby reinštalácie sep klientov na koncových staniciach. e.) vypracovanie, aktualizácia a udržiavanie prevádzkovej dokumentácie