Predmetom zákazky je v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa:a) zhotoviť a dodať dielo (ďalej aj ako „informačný systém“)
formou:o vývoja, implementácie, testovania, nasadenia, dodania dokumentácie, poskytnutia služieb postimplementačnej podpory
a licenčnej a technickej podpory k aplikačnému programovému vybaveniu (ďalej aj ako „APV“), v nasledovnom rozsahu: zhotovenie
APV v súlade so špecifikácio...
Predmetom zákazky je v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa:a) zhotoviť a dodať dielo (ďalej aj ako „informačný systém“)
formou:o vývoja, implementácie, testovania, nasadenia, dodania dokumentácie, poskytnutia služieb postimplementačnej podpory
a licenčnej a technickej podpory k aplikačnému programovému vybaveniu (ďalej aj ako „APV“), v nasledovnom rozsahu: zhotovenie
APV v súlade so špecifikáciou, uvedenou v dokumente Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, vrátane:- vývoja a implementácie
APV, zabezpečenia a poskytnutia súčinnosti verejnému obstarávateľovi pri uvedení APV do prevádzky na produkčnom pracovisku
verejného obstarávateľa,- vyhotovenia podporných prostriedkov, konverzných programov a vyhotovenia súvisiacej dokumentácie,-
inštalácie, nastavenia parametrov a používateľského nastavenia APV a integrácie a uvedenia APV do prevádzky na testovacom
prostredí verejného obstarávateľa,- overenia funkčnosti, úplnosti a bezpečnosti APV a jeho jednotlivých častí,- tvorby manuálov
(tvorba používateľskej dokumentácie – používateľských príručiek), definície používateľských rolí,- vyhotovenia dokumentácie
o APV,- vytvorenia viacerých variantov návrhov používateľského rozhrania - UX APV, testovania návrhov UX APV a vyhotovenia
kompletnej podkladovej dokumentácie k používateľskému rozhraniu UX APV, ak relevantné,- zabezpečenia, aby zhotovené APV poskytovalo
automatizovaný monitoring SLA parametrov dodaných koncových a aplikačných služieb, ak relevantné,- zabezpečenia, aby zhotovené
APV poskytovalo funkcionalitu automatizovaného testovania každej služby na nefunkčnosť a odosielanie (automatizovaných) hlásení
o nefunkčnosti služby, ak relevantné, vypracovanie projektovej dokumentácie v zmysle prílohy č. 1 k Vyhláške MIRRI SR č.
401/2023 o riadení projektov a zmenových požiadaviek v prevádzke informačných technológií verejnej správy pre realizačnú fázu
projektu, migrácia dát podľa požiadavky verejného obstarávateľa do produktívnej prevádzky verejného obstarávateľa (GoLive),
zabezpečenie školení k dodanému APV v rozsahu a forme podľa dohody s verejným obstarávateľom (prezenčná alebo on-line forma),
riešenie používateľských incidentov: vykonanie poradenskej a konzultačnej činnosti pre verejného obstarávateľa po nasadení
diela do produktívnej prevádzky (v rámci postimplementačnej podpory), odstraňovanie vád diela a vykonávanie licenčnej a technickej
podpory APV počas záručnej doby v súlade so Zmluvou o dielo,o udelenia súhlasu na používanie autorských diel, resp. iných
predmetov práv duševného vlastníctva, ktoré boli vytvorené na základe, resp. v rámci plnenia predmetu zákazky, a to v rozsahu
požadovanom verejným obstarávateľom,o dodania, resp. zabezpečenia poskytnutia potrebných licencií k softvéru 3. strán, vrátane
práv k databázam a vykonávania licenčnej a technickej podpory softvéru 3. strán počas záručnej doby v súlade so Zmluvou o
dielo,o dodania hardvéru vrátane jeho naloženia, dopravy, zabezpečenia jeho dostatočnej ochrany pred poškodením alebo znehodnotením
počas dopravy, vyloženia hardvéru v mieste plnenia, ktoré určí verejný obstarávateľ a vykonávania rozšírenej servisnej podpory
výrobcom hardvéru počas záručnej doby v súlade so Zmluvou o dielo,b) zabezpečiť služby podpory a údržby informačného systému
vrátanie služieb pozáručnej licenčnej a technickej podpory softvéru 3. strán a rozšírenej pozáručnej servisnej podpory hardvéru
(ďalej aj ako „služby“) v rozsahu obvyklých služieb/činností L3 podpory v súlade s odvetvovými štandardami ITIL po dobu 60
mesiacov od prevzatia poslednej časti diela (po riadnom odovzdaní a prevzatí diela ako celku vrátane odstránenia všetkých
identifikovaných vád diela a akceptácie diela ako celku verejným obstarávateľom podpisom Záverečného akceptačného protokolu)
formou:o poskytovania Základných služieb za účelom riešenia incidentov, problémov, nasadzovania aktualizácií a bezpečnostných
záplat jednotlivých komponentov informačného systému, ako aj identifikácie možností pre zlepšovanie výkonu informačného systému,o
poskytovania Služieb na vyžiadanie na základe písomných objednávok verejného obstarávateľa, zameraných na rozvoj informačného
systému a s ním súvisiace rozširovanie a zmeny Funkčných a Nefunkčných vlastností informačného systému, implementáciu proaktívnych,
preventívnych opatrení na zlepšenie, poskytovanie konzultačnej podpory a dodatočných školení a Služieb odovzdania, poskytnutých
pred ukončením vykonávania podpory a údržby informačného systému, zameraných na zabezpečenie hladkého prechodu poskytovania
služieb (po 60 mesiacoch) na verejného obstarávateľa alebo verejným obstarávateľom určeného iného poskytovateľa. Služby na
vyžiadanie a Služby odovzdania budú poskytované v celkovom rozsahu max. 550 človekodní počas obdobia 60 mesiacov,o poskytovania
rozšírenej pozáručnej servisnej podpory hardvéru po dobu 36 mesiacov v rozsahu - zásah na mieste u používateľa do nasledujúceho
pracovného dňa od nahlásenia poruchy počas bežnej pracovnej doby od 8.00 hod. do 17.00 hod., zariadenie príde opraviť na vopred
určenú adresu servisný technik autorizovaného servisného strediska, zabezpečenie náhradných dielov v termínoch, ktoré sa viažu
na nástup na servisný zásah, výmena vadných, nefunkčných dielov za funkčné diely, pričom nefunkčné pevné disky zostávajú vo
vlastníctve verejného obstarávateľa.Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.