Feedback
I.D.: 105463975

Imunoadsorbčný systém na mimotelovú eliminačnú liečbu s príslušenstvom

Druh zákazky
Kombinovaný kontrakt
Dátum publikovania
14.11.24
Typ oznámenia:
Oprava
CPV kódy
33100000-1 51410000 50421000
Miesto dodania:
Košický kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia imunoadsorbčného systému na mimotelovú eliminačnú liečbu s príslušenstvom, ktorý je určený na terapeutickú imunoadsorbciu imunoglobulínov a imunokomplexov s integrovanou separačnou a imunoadsorbčnou jednotkou, s jednoduchou prípravou procedúry a intuitívnym ovládaním. Prístroj je určený pre Transplantačné oddelenie.. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, ...
Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia imunoadsorbčného systému na mimotelovú eliminačnú liečbu s príslušenstvom, ktorý je určený na terapeutickú imunoadsorbciu imunoglobulínov a imunokomplexov s integrovanou separačnou a imunoadsorbčnou jednotkou, s jednoduchou prípravou procedúry a intuitívnym ovládaním. Prístroj je určený pre Transplantačné oddelenie.. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas plynutia záručnej doby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažnej dokumentácie.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia