Feedback
I.D.: 105425039

Elektroinštalačný materiál a elektrospotrebiče

Druh zákazky
Tovary
Dátum publikovania
13.11.24
Typ oznámenia:
Výsledok
CPV kódy
31680000-6 31681410-0
Prílohy:
  1. document1.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Príloha č.2 Výsledné poradie dodávateľov.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Trnavský kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je priebežné dodávanie požadovaného elektroinštalačného materiálu a elektrospotrebičov počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na prevádzku objednávateľa, za podmienok určených v tejto zákazke.Dodávanie požadovaného elektroinštalačného materiálu a elektrospotrebičov bude dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.Dodávateľ dodá požadova...
Predmetom zákazky je priebežné dodávanie požadovaného elektroinštalačného materiálu a elektrospotrebičov počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na prevádzku objednávateľa, za podmienok určených v tejto zákazke.Dodávanie požadovaného elektroinštalačného materiálu a elektrospotrebičov bude dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.Dodávateľ dodá požadovaný tovar (elektroinštalačný materiál a elektrospotrebiče) vždy zodpovednému pracovníkovi, ktorý ho preberie na adrese sídla objednávateľa.Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť a dodať požadovaný tovar bezodkladne do 5 kalendárnych dní od prevzatia objednávky (prípadne v inom termíne uvedenom na objednávke) na adresu sídla objednávateľa a následne odovzdať zodpovednému pracovníkovi aj faktúru s dodacím listom.Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber aj takého elektroinštalačného materiálu a elektrospotrebičov, ktoré nie sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pokiaľ to bude nevyhnutne potrebné a dodávateľ ho bude mať na sklade. Ceny za tento tovar budú účtované podľa aktuálneho cenníka dodávateľa.Dodávateľ sa zaväzuje, že predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) všetky potrebné dokumenty, ktoré sú uvedené v „Osobitných požiadavkách na plnenie“ a to najneskôr 5 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia