Feedback
I.D.: 107448921

Laparoskopická zostava 4K s príslušenstvom pre gynekologicko-pôrodnícke oddelenie

Druh zákazky
Kombinovaný kontrakt
Dátum publikovania
27.12.24
Typ oznámenia:
Výsledok
CPV kódy
33100000-1 33160000 33164000 51410000 80511000
Prílohy:
  1. Súťažné podklady.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Príloha č. 1 Formulár - predloženie ponuky.docx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  3. Príloha č. 2 Vyhlasenie doverne informacie.docx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Trenčiansky kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Predmetom zákazky je nákup a dodanie laparoskopickej zostavy 4K s príslušenstvom pre gynekologicko-pôrodnícke oddelenie. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných d...
Predmetom zákazky je nákup a dodanie laparoskopickej zostavy 4K s príslušenstvom pre gynekologicko-pôrodnícke oddelenie. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v miestach dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkaný tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých tovarov, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia