Feedback
I.D.: 105125017

Dodanie bežného nábytku v rámci projektu „Rekonštrukcia internátu SOŠ lesnícka v Bijacovciach na účel prevádzkovania pobytových sociálnych služieb a služieb zdravotnej starostlivosti“

Druh zákazky
Tovary
Dátum publikovania
07.11.24
Typ oznámenia:
Výsledok
CPV kódy
39100000-3 39120000-9 39141100 39112000 39151100 39110000-6 39143110-0 39298900-6 39515430 39515000 31521200 39531000
Prílohy:
  1. Súťažné podklady_NLZ_Sreverz_bez EA_3 časti_tovar_PSK_Bežny nábytok.pdf   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  2. Návrh kúpnej zmluvy_Bijacovce_nábytok_final.docx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
  3. Príloha č.1 - Výkaz výmer a Opis predmetu zákazky - VO č.5 - bežný nábytok.xlsx   (Pre zobrazenie príloh testujte tu)
Miesto dodania:
Prešovský kraj
  • Stiahnuť
  • Tlačiť
  • Poznámky
    Pridávajte si zákazky medzi obľúbené, pozývajte partnerov na testovanie a zapisujte si poznámky k zákazkám. Tieto funkcie sú povolené len pre prihlásených používateľov. Ak chcete získať k nim prístup, prihláste sa alebo sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu.
  • Preposlať
Opis:
Dodanie bežného nábytku pre zariadenie pobytových sociálnych služieb a služieb zdravotnej starostlivosti v Bijacovciach. Nábytok bude dodaný bez vád a nedorobkov, spĺňajúc požadované parametre, pričom súčasťou dodania bude aj jeho doprava, montáž na mieste, sfunkčnenie, rozmiestnenie podľa dispozičného riešenia, likvidácia obalov a odpadov, pomocné konštrukcie, potrebné bezpečnostné opatrenia, dane, poplatky, náklady na ods...
Dodanie bežného nábytku pre zariadenie pobytových sociálnych služieb a služieb zdravotnej starostlivosti v Bijacovciach. Nábytok bude dodaný bez vád a nedorobkov, spĺňajúc požadované parametre, pričom súčasťou dodania bude aj jeho doprava, montáž na mieste, sfunkčnenie, rozmiestnenie podľa dispozičného riešenia, likvidácia obalov a odpadov, pomocné konštrukcie, potrebné bezpečnostné opatrenia, dane, poplatky, náklady na odstraňovanie vád v záručnej lehote, návody na užívanie a plán údržby, certifikáty, záručné listy a ďalšia potrebná dokumentácia. Z tohto dôvodu uchádzač zohľadní všetky náklady, spojené s dodávkou nábytku, vo svojej cenovej ponuke, vrátane požiadaviek vyplývajúcich zo zmluvných podmienok. Nábytok je rozdelený do 3 logických celkov: 1. Skrine, stoly, stoličky, police, regály a vešiaky 2. Postele, sedačky 3. Dekorácie, žalúzie, stropné koľajnice, záclony a svietidlá Pre každú časť zákazky je prostredníctvom Prílohy č. 1 Kúpnej zmluvy – Opis predmetu zákazky, zadefinovaná technická špecifikácia, resp. parametre a množstvá tovarov, ktoré sú pre uchádzačov záväzné, pričom uchádzač naceňuje všetky položky predmetnej časti zákazky. Pokiaľ su v prílohe č.1 stanovené rozmery, tolerancia uvedených rozmerov je ± 5%; tolerancia sa nevzťahuje na prípady, ak je požadovaný minimálny rozmer tovaru. V rámci naceňovania uchádzač vypĺňa vyžltené polia v prílohe č.1, pričom osobitne zadáva jednotkovú cenu za 1ks nábytku a osobitne cenu za dopravu a montáž položky, taktiež v poslednom stĺpci uvedie typové označenie výrobku. Tovar požadujeme dodať ako nový, nepoužívaný, kompletne funkčný, výhradne z nových komponentov, z požadovaných materiálov, rozmiestnený v súlade s dispozičným riešením. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie Predmetu kúpy v prípade, ak nie je dodaný v súlade s podmienkami dohodnutými v Kúpnej zmluve a ak vykazuje akékoľvek vady.
Zaregistrujte sa teraz na 7 dňové bezplatné testovanie a získajte prístup k tejto a mnohým ďalším zákazkám z Vášho oboru podnikania!

Prečo Tender.sk?

  • Najviac zákaziek z viac než 18 600 
    verejných a súkromných zdrojov

  • Individuálne nastavenie vyhľadávacích
    profilov

  • Osobný konzultant k dispozícii už
    počas testovania

  • Denné doručovanie nových zákaziek

Moja registrácia